känner mig heeelt slut

Det är bara måndag och jag är redan trött på veckan. Läkarbesök känns det som att jag kommer ha minst 40 gånger den här och nästa vecka. Massor med plugg och prov. Ska åka på kurs på onsdagmorgon och beräknat att jag kommer hem sent nån gång på eftermiddagen. Och sen är det ju måndag.

Och jag har inte gjort något vettigt alls idag. Har sagt tusen gånger att jag ska plugga. Men har inte ens rört mina papper. Har inte ens orkat städa mitt rum. Helt slut på energi asså. Men imorgon ska det bli ändring på det! Hoppas jag.. Skolan kommer säkert gå jätte dåligt och när jag kommer hem så ska jag städa och plugga. Sen lägga mig tidigt och förbereda mig inför kursen som är i Eskilstuna. Flera timmar. Meeen sen är det bra att jag fick chansen till den kursen, bra sen att ha i bakfickan när man skriver cv:n osv! :)

Nu hade jag tänkt skita i att ta tag i naturvetenskapen och lägga mig och sova. Hoppas på härliga drömmar som igår. Haha! Får ta tag i Naturvetenskapen imorgon på lunchen, försöka få med Tor på det också. Eftersom det är hans papper egentligen och ingen har gjort uppgifterna. Sen plugga svenska på första rasten! Eftersom jag säkert kommer ha redovisning om min bild som man skulle skriva text om.

Och min storebror Fredrik åker på kryssning den 23e. Först försökte jag få pappa att låta mig åka. Jag och min storebrors kompisar. Hur kul skulle inte det va? Haha! Men pappa tror att jag bara ska åka för att dricka, spendera pengar och att allt kommer gå över styr. Men ville ju bara åka för att se till så att min bror inte däckar på fel ställe.. Det kan ju vara bra om jag finns till hands och kan rädda honom! haha.

Men istället får jag och Yami hans lägenhet för oss själva. Vi samlar på oss massor med lägenheter. Ska bli så jävla skönt när vi har packat klart våra kartonger och flyttar hemifrån.

Slut med skitsnacket. Nu måste jag sova. Kommer aldrig komma upp imorgon annars. Men vi läääär ju höras. sweet dreams.


love, m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0