jag visste det.

godmorgon!

dagen har till en början varit jätte jätte dålig. Vaknade försent, sjukaste drömmen, iskallt i mitt rum och har sjukt ont i halsen. Och bara tanken på att jag ska ha idrott sista lektionen gör mig galen, eftersom jag och idrottsläraren verkligen inte kommer överens. Vi har nog bråkat varenda lektion.

Ska alldeles strax börja synda mig mot bussen. Sen hoppas jag att Linda sitter där och får mig på bra humör! Sen Eng, Sv, Ma, Lunch, Nv och idrott. Jag är den enda i klassen som har idrott, dom andra är klara med den kursen sen ettan, så dom har datakunskap, men den kursen är jag klar med sen i ettan.

Nu måste jag springa! kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0