jag älskar min mamma

Nu har jag och mamma beställt skor. Likadana. Den senaste tiden ska mamma verkligen ha allt som jag vill ha. Förstår inte varför. Jag hittade dom här skorna nyss och visade mamma och frågade om hon ville köpa dom till mig. Och då svarar hon "Aah om du beställer likadana till mig". Förut när hon har gått och handlat likadana saker som mig så har jag alltid blivit smått irriterad. Hon har alltid haft en rockig stil, och nu samma som mig? hm. Men kul och gå runt och se likadan ut som sin mamma? haha!

Men nu gick det inte att bli så irriterad. Hon sa så försiktigt och snällt "Aah om du beställer till mig också". Sen lät hon sig själv betala dom. Då kunde jag inte bli irriterad. haha hon är sjuuuk ibland, Men jag älskar henne :)


jävla söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0