in school

Hello!

Sitter i skolan nu, ska snart springa in till engelskan. Men tänkte bara skriva lite snabbt. Igår så bestämde jag mig för att jag skulle ta tag i allt nu. Inte försova mig, orka fixa mig ordentligt, plugga osv. Såna där saker ni vet? Och morgonen började väl bra. Lyckades gå upp i tid, fixa mig odrentligt utan stress och var 5min tidig till bussen tom.

Och Linda brukar alltid möta mig vid stationen när jag kommer till skolan på morgonen. Men imorse var hon inte där. Så jag tänkte "vafan, hennes buss är bara sen" Men när jag ringde henne så var hon på rättegång. Så jag kilade iväg och mötte Samir. Hur längesen som helst som jag såg honom sist!

Nu måste jag skynda in till lektionen! puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0