I’m packed and ready to go

Godmorgon!

Japp, jag är hemma. Och inte on the work. Och har världens sämsta samvete för det. För det är fan kul att jobba där, och man vet att man är där liksom. Och inte hemma som de var förut när man gick i 1:an. Asså att man misskötte sig.

Men inatt har jag legat och hostat som en tok. Ena timmen har jag legat helt död, sen vaknar man och hostar sönder halsen, sen död osv. Så har det hållt på inatt. Så jag fick inte jobba idag, skulle ligga hemma och försöka bli frisk. Sen får jag inte glömma hostmedecinen! Såå vad ska jag hitta på idag? Plugga..?

Men nu vet ni att jag är hemma och jag ska försöka plugga. Igår så låg jag hemma och kollade på det där Mammas Pojkar. Haha vad ska man säga? Alla vet ju hur det kommer gå. Men sen kilade jag hem till Yami och vi kollade på inlåst! Hoho!


kolla bara Levi och han över honom. Wooosh! (dom längst till höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0