hooohooo, dålig rubrik?

Helluuuu.

Nu har jag precis käkat. Om ni ville veta. Haha! Ne men seriöst.. Satt och snackade med pappa nyss också om alla partier osv. Som moderaterna och alla dom där? Jag är verkligen inte insatt i allt de där. Jag förstår ingeting. Liksom i 8an tror jag det var när man fick rösta i skolan så valde jag det partiet som hade en blomma på sig bara för dom hade en blomma?

Aja.. Nu har jag i alla fall blivit liiiite insatt. Pappa blir ju helt tokig när han snackar om sånt här. Han borde bli Sveriges statsminister! Haha nej men det kanske inte skulle vara världens bästa idé. Men eftersom jag får rösta nästa gång vill jag gärna veta vad det är jag röstar på!

Men nu tvingar min älskade far ut mig med hunden. Så passar på att dra med Yami, sen ska vi kolla på Inlåst ikväll! Soo latööör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0