helloo boys n' girls!

Jag är fortfarande vaken och sitter som en hök och håller koll på Friggabebis. Hennes temp sjönk hastigt förut, så nu ligger den redan på 37,2.  Och det är ju 37,0 dom tydligen har när dom ska föda. Och vi tog tempen och fick det resultatet för snart två timmar sen. Så ska snart kolla igen och se om den sjunkigt!

Hon ligger och låter som en gubbe och gnäller som fan. Valparna sparkar och rör sig massor. Hon vill springa in såfort vi är ute. Hon vill bara pissa och sen in. Plus att hon har fått en sån där äcklig grön pöl igen. Så nu måste det ju fan vara dags?

Jag är så nervös så hela armarna och händerna skakar. Känner mig som en riktig pundare. Kan inte sova och mår illa som fan. Min lilla bebis ska föda! Hoho

Men de måste ske inatt. Annars blir jag grymt besviken. Syrrans hamster skrämmer mig också. Det är helt mörkt här hemma och plötsligt hör man ett dunk från buren. Ni anar inte hur mycke jag hoppade till nyss. Undra vad den håller på med? Smiter igen.

Ni vet väl den där storyn om hamstern? När mitt ex sov hos mig? Haha i alla fall.. För er som inte vet så vaknade jag av att mitt ex sa att det var en hamster vid mitt huvud. Självklart trodde jag inte på de och skulle fortsätta sova. Men sen när jag kollar så är den fan precis vid mitt face! Vid min kudde! huuuur den hamnade där har ingen någon aning om än. Haha men lite kul är det nu när man blickar tillbaka.

Men nu ska jag göra te så jag blir lite piggare, sen återgå till Frigga! Och skriver självklart om det händer nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0