Hello boys n' girls!

Dålig uppdatering, i know.

Men internet knasade hemma hos mamma igår. Och lyckades fixa det idag, men precis när jag skulle publicera ett inlägg så la internet av. Så jag slog ihop datorn och gav upp. Men inget speciellt har hänt i helgen. Va hos mamma och tog hand om valparna och socialade med min moor :)

Sen kom pappa och hämtade mig. Vi satt och pratade om tvprogram. Om jag skulle starta ett eget! Det började med att jag och mamma snackade om det, man tar in 30 killar som krigar för mig. Sen får mamma träffa dom, som Mammas pojkar ni vet? Och pappa skulle typ vara level 111, the big boss.

Sen träffade jag Yami och samtalet fortsatte där. Våra pappor och 30 killar som vi bara dregglar efter. Inte världens bästa mix? Två snaggade tjocka tatuerade pappor med mig och Yami som döttrar. Haha!

Aja, nu hade jag inte tänkt skriva mer. Ville bara berätta att jag lever! :)


och nu är det bara 6 dagar kvar tills jag och Yami drar! hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0