gooodmorgon solstrålar?

Helloo!

Först vill jag bara säga att Frigga har inte fått valpar än. Vilket är jätte konstigt eftersom tempen igårkväll var på 37,2. Och imorse så var den på 36,6!? Men inatt har ingen sovit ordentligt. Hon har bäddat som fan och låter hela tiden. Men hon ser jätte ledsen ut heeela tiden.

Sen vill jag säga att jag måste försöka komma till pappa och sedan åka tillbaka till mamma. För har glömt mina historiegrejer. Och har prov på måndag! Men ska kolla busstider oså. Annars så får jag plugga sönder min skalle imorgon när pappa kommer och hämtar mig.

Ooooch nu säger dessutom Yami att hon kommer hem ikväll. Hon som hade sagt att hon kunde komma till mig idag och hjälpa mig med Frigga! Men naaaaej, här sviker hon en! And i will remember that.

Nu ska jag duscha, käka frukost och sen ska jag försöka få pappa hit så han kan lämna mina läxor. Vi får se hur det blir! puss.

-Hur gammal är du då?
-7år
-Bra fortsätt med det!

Hahahah jag och min morgonhumor.


Och nu är det typ ett år sedan jag och becka träffades första gången på Lager 157. Tufft va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0