Godmorgon!

Har vart vaken ett tag nu. Eftersom Yami väckte mig nångång efter 11 tror jag det var. Och visste inte om jag skulle med henne till bussen och åka till pappa eller va kvar hos mamma. Men jag vågar inte lämna min bebiis hemma själv nu. Eftersom Mamma jobbar. Min lilla bebiis kommer säker pluppa ut alla valpar på måndag när jag är i skolan. Men hoppas inte! Hon måste trycka ut dom idag,inatt eller imorgon.

Yami åkte i alla fall iväg imorse. Vid 12:40 typ. Inatt så blev jag verkligen övertrött. Klättrade runt i mitt rum som en jävla apa, medans Yami bara satt och glodde på mig och tänkte  "varför umgås jag egentligen med henne?". men jag vet att du älskar mig.

Nu hade jag tänkt ta ett bad, och sen gå ut med Frigga. Så skriver nog senare. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0