Dåligt med uppdatering och bilder, i know. Meeen har inte riktigt tid med det. Jag och Yami är nästan aldrig hemma, vi åker iväg någonstans på förmiddagen sen kommer vi hem på kvällen. Men idag åkte vi iväg till Vällingby. Jag skulle träffa en "doktor" eller vad man ska kalla henne. Vi snackade och kom fram till en "plan". Men det är private så tar inte upp det i bloggen :)

Men mötte lillebror Sebastian och Farmor där. Sen när jag var klar så drog vi och käkade på Subway. Sen åkte vi in till stan. Jag och Yami försökte komma på vad fan vi ska ha på halloween. Korsett? Klänning? Kjol? Vi hade ingen aning. Antingen blir det Djävul&Ängel? Barbie&BrowniieBarbie? Eeeller så kör vi på korsetter och lite sexiga grejer. Vi får se hur vi gör. 

Men lallade runt där ett tag. Sen åkte vi home to Sollentuna. Jag såg världens sötaste kille. Han kallas för Dennis dessutom. Eftersom han såg lite ut som Dennis i Inlåst. Sen började Yami prata lite om min stil på killar.. Och hon har fan rätt. Jag  byter stil hela tiden på killar. Hm..

Nu är Yami och hadlar. Ska ringa henne snart, börjar bli orolig eftersom det har gått en stund nu. Själv så färgar jag håret. Får se hur det blir! Men ljusare hoppas jag. Vi får se. Puss och Kram.


yeeee, jag ser såååå glad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0