du vet väl att Yami kan spruta spindelnät?

Jag suger verkligen på att komma på rubriker. Haha! Speciellt den här gången, vadå Yami kan spruta spindelnät? Man tänker ju självklart snusk. Att hon sprutar. Fattar ni? Aah det gör ni säkert. Jag fattar. Hon också. Det vet jag. Fast ni kanske tänker på att hon är spiderman? Lite lurig..

Haha jag känner mig helt borta. Är sjukt trött. Helt slut och mumlar när jag pratar och har värsta gamnacken när jag går. Men fick sluta 13:40 idag, när jag egentligen skulle slutat 15. Deeeet var skönt. Dagens feta plus! Jag och Yami drar till min mamma idag, så ska packa lite smått. Och städa mitt rum här hos pappa. Men orkar inte, vill bara gå och lägga mig i sängen och somna. Meeeen har inte tid med det. Jag får gå och lägga mig och sova när jag kommer hem till mamma i eftermiddag. Yami, du kan få titta på om du inte har något bättre för dig! :)

Och igårkväll så gick jag ju ut med Zeno, följde min lillasyster till sin kompis som hon skulle sova över hos. Sen mötte jag Yami, vi lämnade Zeno hemma sen gick vi ut igen. Satt och snacka politik. Tror att det var första och sista gången också. Jag satt och blev skit arg och Yami satt och försökte prata hela tiden. Eller hon försökte typ berätta klart en mening hela tiden. Vi är nog bättre på att sitta och snacka om det vi brukar snacka om, och göra det vi brukar göra!

Sen kollade vi på Inlåst. Och jag har redan en favorit där! Levi eller vad han hette. Så jävla söt kille. Och snygg. Påtal om det.. Jag läste i en tidning idag på lunchen om Bad boys. Hur man undviker dom, och hur man märker på en kille att han är "bad boy". Haha jag satt ärligt talat och garvade ihjäl mig. Aja, nu ska jag inte skriva mycket mer. Lyckas alltid skriva väldigt mycket, i alla fall dom senaste dagarna. Men skriver sen! :)


Jag och Sandra, why so serious liksom? Men träffade Bella och Sandra idag när jag jobbade. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0