do you feel me

Hello bitches! Lets focus on my day.

Jag vaknade, och försov mig inte. När jag kom till jobbet så var det full rulle. Har hållt igång heela dagen. Sen kom min bror Rikard dit också. Om ni ville veta, haha! Men slutade i alla fall 16:00, när jag kom hem så började jag städa lite smått. Och känns som att jag städar 4 gånger om dagen. Måste lära mig att sätta tillbaka alla kläder och sånt på sin plats!

Sen kom Yami med bussen. Så gick och mötte henne, vi satt som vanligt vid våran bänk. Och vi har våra rutiner.. När hon kommer hem från skolan och jag från jobbet snackar vi om dagen rent allmänt bara. På kvällarna handlar det oftast om killar. Senare kvällar börjar vi planera massor med saker, som sollentunatrip.

Men sen började vi snacka om lumpen. Det började med att hon sa "Aah men på tisdagen ska ju du på mö.." och då trodde jag att hon skulle säga mönstring. Så jag tänkte "shit ska jag!?", eftersom jag har fått tusen brev angående mönstring. Men det var inte mönstring hon menade. Haha. Men då började vi leka med våran fantasi och tänkte hur lumpen skulle gå plus om dom hade oss..

Eftersom båda har sjukt dålig syn på långt håll så skulle vi inte se om vi blev attackerade. Men vi skulle endå överleva såklart. Vi skulle bjuda in våra fiender på ett glas om dom var snygga. Och det kanske skulle sluta med att det blev peace? Vi skulle råka skjuta våra homies. Men då skulle vi ta in nya killar till lumpen ju, Och kanske visar det sig att dom är skit proffsiga? Vi skulle köra över allt och alla med pansarvagnar, men då får dom ju bygga upp nya hus, och ta in nya snubbar. Det skulle ju bli en hel ny snygg renovering!

Sen ikväll blir det inlåst hemma hos Yami! :) Nu ska jag fixa mitt rum! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0