alla får ha dåliga dagar, men inte alla dagar tack.

Pratade nyss med Pappa eftersom han precis kom hem. Och självklart så kom vi inte överens, som vi aldrig verkar göra nu för tiden. Men i alla fall.. Och det slutade med att han sa att jag inte fick åka imorgon och måste ta va hos mamma. Jag blev jätte sur eftersom det är inte han som bestämmer mammas helger? Men dörren slogs igen och pratade nyss med mamma i telefon. Då började viiii tjaffsa också. Alla i min familj verkar ha en dålig dag idag?

Blir så irriterad. Längtar verkligen tills jag flyttar hemifrån. Bara få packa mina kartonger, ha mina egna rules, mina egna vanor och mitt eeeegna liv. Hur skönt låter inte det? Fri som en jävla liten fågel.

Men nu blir det så att jag måste vara hemma hos Mamma i helgen och ta hand om typ 10 valpar och Frigga? Eftersom mamma jobbar. Och veterinären sa idag att hon kommer föda när som helst. Och berättade vad vi måste förbereda med osv osv. Så nu tar mamma Friggas temp var fjärde timme och allt man nu ska göra?

Så får se om det blir några valpar idag, inatt eller imorgon? We will seeee. Yami kommer hem strax efter 18, då ska jag ut och möta henne. Så hade tänkt plugga Naturvetenskap/Naturkunskap? Sen ikväll blir det Mammas Pojksar och Inlåst! HOHO. Så får se om jag skriver nåt mer idag/ikväll. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0