where is the love

jag har inte kompis på mobilen längre.
Så om ni undrar varför jag inte svarar på sms
så vet ni varför. runt 19 ikväll åker jag hem till mamma.
Fett skönt. Ska småplugga lite, glo på tv, mysa med
alla bebisar sen ska jag smsa D också. Annars
kanske han ser mig gå förbi deras fönster ikväll
med hunden? haha. Äsch, bara jag och Yami som förstår.

Nille smsade också och frågade om vi skulle mötas
på en cigg. Så ska duscha och packa lite nu. Sen
drar jag väl ut. Ska gå och köpa kiwi också.
haha. Aja, nu ska jag duscha.
Men nu vet ni att ni ska ringa om det är nåt! :)

puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för din underbara kommentar på min blogg gumman. <3 Det får mig verkligen att må bättre. Du vet hur jag känner och hur mina tankar ibland tar över... vet att du finns! <3 Vi SKA ses nån helg, vi måste bara lyckas planera in det. ;) <3 Älskar dig också. <3

2009-11-15 @ 20:38:59
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0