what must i do

Hello!

Vaknade precis, drog på mig en fet tjocktröja
och satte mig här direkt. Lite nörd måste jag säga att jag är.
Hade underbaraste drömmen eeeever.
Eller underbaraste på väldigt väldigt länge. Det var sjukt.
Men när jag vaknade blev jag bara arg och
irriterad på att det bara var en dröm.

Bara jag tänker på det blir jag irriterad.
Jävla dröm. Be real! Come on.

Jag skulle också ha tagit bussen till mamma för
en timme sen. Men jag missade den eftersom
jag sov så damn bra och levde livet in my dream.


Igår så var det myskväll hemma hos Yami
med hennes mamma. Kollade på tv och  bara myste.
Jag smakade också på kiwi för första gången.
Yami satt och käkade det, sen hade jag skeden i
munnen med en kiwibit på. Och jag gillade det!?
Helt otroligt. Sen satt vi och tyckte att det var
skit ballt ett tag, sen kilade jag och Yami ut.

Och som vanligt hade vi våra djupa samtal.
Antingen handlar det om kriminaliteten i Sverige,
eller våra jobbigaste minnen eller hur irriterade vi
blir ibland på politiker. Men igår handlade det om
djurplågeri. Vi är helt otroliga men bra.

Nu måste jag ringa pappa och be han köra mig
hem till mamma. Jag är helt slut. Hur ska jag orka
skolan imorgon? Men skriver väl senare. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0