vilken rubrik?

Nuuu är jag äntligen hemma. Hade datakunskap sista lektionen och det gick fort faktiskt, men Hans är ju skapligt seg när han snackar. Nu hade jag tänkt skriva min loggbok. Sen ska jag städa mitt rum, ordentligt. Seeen får jag se vad som händer! :)

Dh är ikväll i alla fall. Hoho! Har varit en skön dag faktiskt! :) Imorgon ser jag verkligen inte fram emot. Från 9 till 17, fyfan. Men jag kommer i alla fall få träffa Linda! Huhu längtat efter yoou! Men nu vet ni att jag lever och vad jag ska göra. Har verkligen inget mer viktigt att skriva, eller intressant? haha.



Och för er som läser Yamis blogg också...
Jag vet att hon inte uppdaterar och är jätte tråkig. Men ha lite förståelse, det kan ju inte vara lätt att vara Yami. Och hade jag haft hennes lösen på den så hade jag självklart gett er lite gästbloggning. (; Får försöka fixa fram lösenordet så jag kan göra det! heahea. 


love, /m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0