vilken rubrik

Hade tänkt skriva i min loggbok som jag måste göra
varje dag enligt min mentor. Sitter med boken framför mig.
Men kan tyvärr inte skriva eftersom jag inte har en penna i närheten.
Tror ni att hon tycker det är okej att jag inte skrev idag,
plus en vecka till, om jag kommer med den förklaringen?
Eller är jag lätt som en barnbok att läsa att orken bara inte finns?

Nu hade jag tänkt duscha. Fan vad underbart det låter. DuschaaaA-a.
Ehm.. Får se vad kvällen bjuder på sen. Ska i alla fall fixa lite i mitt
rum, läsa boken och försöka få Yami att vilja träffa miiig.
Kommer nog bli ganska lätt.

"Yami, jag tror Adam Tensta står utanför Konsum, kom ut!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0