torr humor? Noowaay

Haha sitter och pratar med min älskade bästa vän.
Och då tänker ni säkert att det är Yami.
Och damn right har ni! Sitter och snackar med henne.
Jag började tänka lite på roliga saker vi har
gjort och sagt. Först började jag tänka på Häggvik.

När vi åkte förbi Sollentuna och hela den där storyn.
Den får Yami berätta för er om ni inte förstår :)



Men í alla fall.. Den roliga storyn som jag började tänka på:
Vi var inne på Mcdonalds. Sen skulle Yami ha någon hamburgare
eller vad det nu var. Och vi hade lite cashproblem.
Eller inte direkt problem med pengar, men när jag och Yami
är ute och shoppar eller fikar så tar vi bara pengar av
varandra. Säger att hon får tillbaka sen, och sedan löser vi det.
Men nu stod vi i kö och hade inte tid med att försöka lösa det.

Yami: Men har du x:- jag kan låna sålänge så får du tillbaka?
Mika: Men snälla, ääh det är ingen big deal!

När vi hade köpt maten och var påväg till vårat bord som
vi hade riktat oss in på så slog en tanke mig och jag började
garva. Yami skrattade också, även fast hon inte hade en
aning om vad jag skrattade åt. Men det är som vanligt.

Sen berättade jag att jag sa "det är ingen big deal" inne
på Mcdonalds. Och självklart blev det en story som
hamnade bland en utav
kategorierna; Historiens roligaste händelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0