rock the bed

Hello! Idag måste jag säga att jag har varit duktig på att inte blogga. Men har varken haft lust eller ork. Har heller inget speciellt att skriva, har hänt massor, som jag egentligen vill skiva ut men inte kan :) Hoho! Men har ju varit hos mamma hela helgen. Idag så kom pappa och hämtade mig.

När jag kom home till papii så mötte jag Yamibästis. Saknat henne och bänken, så det var skönt att träffa henne. Vi delade gråt, skratt och massor med snack tillsammans. Och självklart så kan vi inte vara seriösa när båda känner hur tårarna kommer, vi måste alltid skämta till det på nåt sätt. Vilket är skönt. Och ikväll var vi extra känsliga eftersom vi har haft en helvetes helg, massor med saker händer samtidigt som allt står still som vi brukar säga :)

Meen sen stötte vi på dom bästaste Aylin och Nathalie. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi pratade alltså om allt. Sen kilade dom två iväg medans jag och Yami upptäckte att hon är kortare bakom mig, men nästan lika lång som mig framifrån. Konstigt? Haha skit samma. Orkar inte skriva mer, blev ytterligare ett slarvigt inlägg. Men jag jobbar på det! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0