psykolog

Alla behöver en egen psykolog.
Och jo, alla. Precis alla behöver en.
Alla har sina problem och behöver snacka
ut. Jag har tur som har en.

Jag går till henne gratis. Och det händer
väldigt ofta att jag träffar henne och vi
har möten där vi snackar ut om allt.

Från början ville jag egentligen
inte prata ut om mina problem och så.
Men jag lärde mig att jag kunde lita på
min psykolog till 110% och att hon förstod mig :)

Så det är jävligt skönt. Världens bästa psykolog
är hon. Jag beundrar verkligen henne men
tänker inte rekomendera henne för er,
eftersom det är min psykolog. Men hon heter
i alla fall Yasemin Yigit.

Nu undrar jag om ni förstod vad jag ville få
ut av det här inlägget. Men tänk djupt och inte
bara ytligt, och flippa & kör bara.

Kommentarer
Postat av: YAAMI

miiiiiinnn babbby så söt :D <3

2009-11-28 @ 16:11:59
URL: http://zemeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0