på en och samma gång.

Hello again.

Var precis ute och gick med Frigga. Och hon tycker verkligen inte om när snygga boys kommer fram och snackar med en. Förut när jag var ute idag så gick vi förbi de där behandligshemmet som ligger ganska nära oss, då börjar killar ropa och vissla därifrån. Frigga morrar och drar mig därifrån medans jag försöker få en blick över hur dom såg ut.

Sen när vi var ute nyss så går det en kille bakom mig som ser wow ut. Han går kanske 20 meter bakom med en hund. Jag försöker gå sådär fint med Frigga ni vet? Och hon sköter sig fint. Sen kollar hon bak, får syn på hunden och killen, då stannar hon. Jag har cigg i ena handen och kopplet i andra. Han närmar sig och jag försöker få frigga att komma. Jag viskar lite snällt att hon ska komma så får hon en liten godis.. Men istället lägger hon sig ner på marken och leker feta lejonet.

Jag fick stoppa ciggen i munnen och dra henne med båda händerna. Haha jag vet att det låter sjukt, men Ha lite förståelse över att jag fick använda båda händerna! Hon väger trots allt 50kg och jag är inte världens starkaste kvinna. Hon lyssnade inte alls och snubben tänkte nog "herregud..." medans jag tänkte "vafan frigga!". Sen försvinner dom åt ett annat håll och då börjar frigga gå fint igen.

Tiiiills vi går förbi behandligshemmet igen. Några killar därifrån ropar på mig och ber mig komma. Men jag stannade en bit ifrån och så kommer en kille. Vi börjar snacka men efter en kort stund så var det bara att säga "byebye" sen flyga iväg efter Frigga.

När Frigga inte ser någon kille så går hon fint med mig. Hon har ingen förståelse alls över att jag älskar uppmärksamheten från boysen. Så jag hoppas att Frezia kommer ha lite förståelse och vara hundarnas kung när det gäller "lydnad av att träffa mattes motsatta kön". Men nu ska jag plugga lite, jag måste bli klar med all den här skiten någon gång. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0