orkar inte rubrik

Jag har inte städat. Jag har inte pluggat.
Men det kommer.. Snart ska jag ta tag i det!

Yami smsade nyss och frågade om jag skulle med ut.
Och självklart följer jag med ut! hoho!
Så drar på mig mina vita converse och springer ut.
Eller är det smart med vita skor nu? Kanske ska ta skinn.
Eller mina .. Eller hm.. Nu kommer Yami få vänta en stund.
Ett typiskt girlproblem dök precis upp!

Men det löser sig! Hahah puss.


Dååålig bildkvalite, jag ser fan rosa ut.
Men haha och Lindas mamma tvingade på mig en keps förut när jag praktiserade.
Haha seriöst, ser verkligen ut som feta bonden. Linda, vi gömmer kepsarna!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha... jag hatar också kepsarna. Vi snor alla kepsar förutom mammas och så eldar vi upp dem eller nått. Björn kommer säkert inte köpa in några nya, han är så snål... ;)

2009-11-08 @ 16:49:09
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0