Np.

Hello! Kom hem för några minuter sen.
åkte in till skolan vid 8, mötte min efterlängtade
Linda, sen var det Nationella provet som gällde!
Jag satt nästan med pannan i bordet och ögonen stängda.
Hur skulle jag klara av att sitta still i 80min?

Knappt någon sömn, ingen frukost och bara sitta
i en stor aula? Men när alla fick gå in i aulan försökte
jag lätta upp stämningen med att ropa att jag kom in
först i aulan och gjorde lite små moves. Men ingen
verkade lägga märke till det, hahah. So back to serious.

Jag satt och hoppades på att det inte skulle vara
grammatik och allt de där. Men vi skulle skriva
en berättelse typ. Och damn im good! Skulle skriva
om vart jag var 2019.

Idag vet jag inte vad som händer. Ska chilla lite här hemma
hos pappa. Sen vid 16:30 åker jag hem till mamii
och tar hand om alla valpar. Plugga och chilla bara.
Kanske blir fest? Vi får se hur den planen går. Haha.


Fan vad jag saknar den kvällen. Mitt kalas. Allt trevligt folk. Galenheten.
Allt. Så jävla rolig kväll. Bilden är tagen precis efter att jag och dom tre
grabbarna grus precis hade badat näck. Hahah fyfan va kallt det var.
Men som sagt, en sjukt rolig och minnesvärd kväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0