never talk about it.

Heey. Ville bara berätta att jag lever.
Men har inte orkat blogga. Har massor
att skriva och det kommer bara bli en fet
fet text och orkar inte det. Men dagen har
gått fort och har varit rolig som vanligt! Haha.

Gjorde en liten klisterlapp också idag där det står
ett pris. Man sätter de på varorna och såna grejer.
Men jag gjorde en och satte på Lindas rygg i smyg,
3,40 kr kostade hon (;

Sen gick hon runt med den i butiken. Men eftersom
jag är sån snäll och omtänksam person så sa jag
till henne att hon hade lappen på ryggen så inte alla
kunder kollar snett på henne. Hahahha!

Egentligen så var jag nog för feg för att töja
ut på gränserna. Men säg inte det till Linda... hihi.

Nu ska jag smsa Yami, för hon smsar inte mig.
Vi har en hel del och snacka om nu som händer (;

en bild på Lindas rygg som jag tog i smyg. hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0