mikugirl är heeemma.

Äntligen! Somnade tusen gånger på bussen.
Musik, mörkt ute och åka bil/buss. Klart jag somnar!
Haha nu menar jag inte att när jag skaffar körkort
så kommer jag somna vid ratten för att musiken är
igång och det är mörkt ute. Men ni förstår nog?

Och på tal om det så fick jag veta att Liiimp har
fått sitt körkort! Nu kan han köra runt mig överallt!
Hoho! Ne men grattis! :)

Slutet av dagen var sjukt seg. Satt och blunda
och vinglade hela tiden. Alla ord åkte in genom
ena örat och direkt ut ur de andra. Orden som kom
från min mun lät som att dom kom från någon
som är skit packad. Segt slut helt enkelt.

Nu hade jag tänkt laga mat. Försöka trycka i
mig så mycket jag kan! Ska ladda upp kroppen ordentligt.
Eftersom jag vet att jag får en bästa vän som blir
sur på mig om jag missar maten, och lovar.. Det
är de värsta som finns, att Yami blir sur på en.

Det har aldrig hänt att vi bråkat eller tjaffsat.
Hon har aldrig gett mig en utskällning eller nåt sånt.
Men jag kan känna av när hon blir irriterad på mig
pga de där med måltiderna. Och hatar den känslan,
så gör allt jag kan för att hon inte ska bli sur :) !

Potatisgratäng med fläskfile. Haha orkar jag
ställa mig och laga det? Pappa kommer ju hem om
flera timmar.. huuh. Dags att skaffa pojkvän som
kan laga mat åt mig! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0