if i were a boy

Imorse när jag kom till skolan så satt jag, Tor, Linda och Makkus' och pratade om alla vi fyra skulle byta kroppar. Om Tor och Linda bytte med varandra vad dom skulle göra? haha. Jag och Makkus' skulle byta kropp med varandra, och vi visste direkt vad vi skulle göra. Haha!

Dom tankarna snurrar fortfarande runt i skallen. Så jävla tufft om man kunde byta kropp med någon för en dag. Jag vaknar upp med en kuk och inga bröst. Kort hår och inga former alls. Mörk och hög röst. Feta mysiga kläder. Och damn vad jag skulle taffsa på mig själv. Om jag blev en het kille såklart. Få se alla andra i omklädningsrummet när det är idrott. Jag skulle tacka Ja till att vara i en killes kropp i en dag. Utan problem.




Kommentarer
Postat av: Caisa

BLONDIETWIIIIN SÖT! <3

2009-11-24 @ 22:38:11
URL: http://caisaandersson.blogg.se/
Postat av: Milla

sötast! <3

2009-11-25 @ 19:10:44
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0