i feeling better

Helloo!

Nu  sitter jag hemma hos mamma. Jag fick stanna hemma från praktiken idag igen, ganska skönt men endå så jävla synd. Eftersom det är så jävla kul när Linda är där! :) Men va tvungen att stanna hemma och vila upp mig lite. Eftersom jag var helt död igårkväll. Men nu känner jag mig mycket bättre! Piggare i  alla fall.

Jag åkte via Nyköping till min mamma. Och när jag kom in till Nyköping så gick jag och mötte Yami en stund. Hon skulle käka på donken och jag tog en sån där muffin :$ . Sen sa vi bye bye till varandra och jag tog bussen till mamii.

När jag kom hem till Mamma så kom alla 8 valpar springandes till mig. Dom har lärt sig springa! Ni anar inte hur jävla söta dom är. När dom snubblar och allt det där. När jag satt med massor med valpar i mitt knä kom Frezia skällandes, hon sprang mot mig och puttade ner dom andra valparna. Sen fick jag maaassor med pussar. Och damn vad jag har saknat min bebiis. Har saknat alla, men ni förstår? Haha maby not.

Sen kilade jag ut med Frigga, och helt plötsligt började jag gilla att bo där jag bor hos mamma. Haha! Yami du måste komma hit and lookie lookiiie. Ni förstår nog ingeting... Meeen i alla fall. Sen drog jag och mamma upp och handlade, sen drog hon till jobbet och nu sitter jag här. Ska plugga hade jag tänkt.


och jag vill inte att det ska vara kallt, blåsigt och regnigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0