HOOOHOOO

heeeeeeeeeey.

Har varit hos mamma hela helgen och bara tagit det lugnt, så har inte haft någon ork eller lust till att blogga. Tagit hand om valparna, en tripp till Nyköping och filmkvällar. Så inget speciellt att berätta. Imorse när jag skulle åka in med bussen till skolan så var det ingen Linda som kom och mötte mig vid stationen :( Men på onsdag ses vi! Eftersom vi har praktikplats på samma ställe! Hoho.

Men jag kom i alla fall 1 timme tidigare till skolan, hade tänkt plugga och sånt. Men inte så lätt när jag för det första har de flesta böckerna hos pappa, sen tror jag att jag har böcker i Tors skåp? Och kanske i Limps skåp? haha! Men vi börjar 08:30, och det är snart.

Har egentligen inget vettigt nu att berätta, men nu vet ni att jag lever! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0