HAHAHA

ååh jag sitter och dör av garv. Dont know why.
Borde gråta över att det är onsdag imorgon.
Eller igentligen vet jag varför jag garvar, men skriver
inte ut något sånt här. Haha ;)

Men skolan har varit nice. Mackus skrev en jäääätte
söt text om mig. Har den inte i huvudet nu, men söt
var den i alla fall. Hahah!

Öhm.. Jag och pappa började åka till Nina (tatueraren)
efter skolan. Men när vi hade åkt en bit så pratade
dom i telefon och hon hade tagit fel på datumet. Fuck.
Men det blir på Torsdag istället. Men då kan inte jag. Fuck.
Så blir nästa gång jag åker med. Det kommer gå fort!
Innan året är slut i alla fall!

Yami missar Dh ikväll, så ingen MikaYamikväll framför dh ikväll.
Så dååååligt. Ingen choklad har det blivit heller.
Meeen hade inte tänkt skriva något speciellt nu. puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0