GODMORGOOON

Nu har jag vaknat. Jävligt skönt att få sova ut, fast vet att jag skulle lätt kunna sova några timmar till. Men hade sjukaste drömmen ever. Så jag vaknade sen och sen ville jag inte somna om och börja drömma samma dröm igen. För den va knaaas.

Igår så kilade jag iväg till gårn och fick träffa mina små ankungar. Var så jävla längesen jag var på gårn. Haha! Känndes konstigt asså. Men kul och träffa ankorna! Nille och min bror var där också, så jag och nille kilade ut. Vi var ute och snackade i tusen timmar. Sen kilade vi iväg och mötte Yami. Han drog hem och vi sprang hem till mig. Sen gick hon hem och jag kommer inte alls ihåg vad som hände efter det. Haha men vaknade imorse i alla fall och var helt inlindad i täcket.

Idag får jag se vad som händer. Måste kolla om jag ska åka till mamma idag eller inte. Och när. Annars åker jag imorgonbitti bara. Yami är inte här på hela dagen och hela kvällen. Hur ska jag överleva? Men nu måste jag hoppa in i duschen, sen tror jag att jag drar igång en film eller nåt? puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0