godmorgon, 28 november 2009.

Hello! Vaknade för kanske 1 timme sen.
Just nu har det inte hänt så mycket.
Jag har druckit te, läst ett sms av Yami
som hon skickade inatt.

Och eftersom jag vill komma ihåg
det här om 10 månader så tänkte jag
skriva ut en del av smset. Ho ho!

"MIIIIKAAEELAAA! du vet när jag berättade
om att ett dolt nummer ringer mig mitt i natten
ibland? Det ringde nyss dolt och jag svarade inte
för att jag inte vågade. Sen smsade ****** och
frågade varför jag aldrig svarar på nätterna
sen ringde det dolt igen och då svarade jag!
:D :D :D :D :D :D"

Nu fattas det ganska mycket ord och meningar.
Men jag vet resten i alla fall. Men sen har det väl
inte hänt så mycket mer? (:
Har hållt på med alla valpar. Pappa kom hit med Zeno.
Så jag tog ner valpen Frille så han fick träffa sin pappa
Zeno. Haha och fan va söta dom var. Meen nu ska jag
duuuscha. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0