fuck you Olliver..

Olliver om du läser det här så vill jag bara berätta att jag har blockat dig nu på msn. För det duuuu gjorde var not not not noooot good. Men nu vet jag att jag inte kan lita på dig bitch! :) Och tro mig, jag är vääääldigt sur on you right now.

Meeen hej! Kom hem för ett bra tag sen, men sitter fortfarande med skor, jacka, halsduk och mössa. Men ska ta av mig allt och dra på mig myskläder. Hoho! Yami kommer hem klockan 18, i miiiiss yooou. Ikväll känns det som en jag-älskar-Yami-jätte-mycket-kväll :) vi har en hel del att prata om, pojkarna 2009 som vanligt. haha!

Skolan idag då.. Det var chill och det gick fort. Men fick sjuuuukt med läxor som jag måste göra. Men dagen började posetivt i alla fall. Jag satt och var överlycklig över att det snart är fredag igen, men den enda responsen jag fick tillbaka var sura blickar. Sen har jag boxat lite på Tor, han får bli min boxningsdocka.

Sen åkte jag hem i alla fall. And now im home. Ska byta om, försöka plugga lite och sedan kolla om Yami vill med ut en sväng. Sooo latöör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0