FREDAAAAG

fan va skönt asså. Fredag. Dagen man har väntat på sen i måndags.
Jobbade till 15 idag. Det har varit chill. Inget speciellt som har hänt.
Och har ni hört om den nya syndromen? Sjukdomen eller vad man ska kalla det?
Jag har i alla fall fått den. Jag skriver på sidan ni vet?
Jag skriver inte ända ut. Om ni kollar hur jag skriver nu,
och på hur jag skrev för 4 dagar sen. Då förstår ni.

Syndromen heter YaMisyndrom. Väldigt enkel att få om
man är känslig och läser hennes blogg för mycket.
Så jag varnar känsliga läsare!




Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen. 
Byta om och fixa mig lite. Sen är det foodtime i guess.
Sen ska jag smsa Nille och Yami. Så får se vad kvällen
bjuder på! hoho. Men skriver väl laaatöör! puss.


FREDAGLYCKA.

Kommentarer
Postat av: YAAMI

snart tar jag över hela jävla världen! :)

2009-11-13 @ 15:39:10
URL: http://zemeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0