"The evil song you sing inside your brain"

Heeey. Vaknade för kanske två timmar sen, och som vanligt nu för tiden på helgerna så vaknas jag av alla hundar. Men jag har seriöst vant mig. Haha. Man vaknar av att dom är uppe och vill ha mat, det är bara gå upp, ge dom mat och tänka på hur lättad min pappa kommer vara några år nu. Eftersom att skaffa barn-lusten har försvunnit. Det får fan vänta några år, haha.

Fast endå, det är fan inte samma sak. Att ha en egen bebis och ha 8 valpar? Haha. Meeen men. Hade inte tänkt snacka kids now. För 2 minuter sen sprang alla valpar runt och höll på som galningar, men när jag drog igång pappas låt "Dio - Dont talk to strangers" så slocknade alla på 5 sekunder. Precis som när jag var liten.

Jag älskade den låten när jag var yngre, jag sjöng till den och fantiserade om min framtid som rockstjärna. Haha. Men i alla fall .. Hade inte tänkt sitta och skriva en hel story om när jag var liten. Men nu vet jag i alla fall vad jag ska göra för att droga ner valparna, dra igång Dio. Nu kom mamma hem med Thaimat, så ska försöka få i mig lite av det.



Bildbrist. Men lägger upp en bild på mig och min lillasyster Matilda.
Ser ni någon likhet alls? Bildkvaliten suger. Men hon har gröna ögon
och jag har blåa. Hon har alltid varit mörk och jag ljus. Om ni ser någon
likhet så säg till, alltid kul att höra :)


Kommentarer
Postat av: Egudmorn vängudmor

ni är lika.... likadan mun som mamma monika... kram P

2009-11-23 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0