Det är omöjligt att vara förälskad och klok på samma gång

Nu är mitt rum riktigt mysigt. Det är mörkt ute, jag har massor med filtar, kuddar, ljus och har fixat till det som fan. Im romeo i know. Nu mår man faktiskt mycket bättre, har kollat på några avsnitt av Andra Avenyn, städat, druckit te och bara tagit det lugnt. Nu hade jag tänkt sätta igång med läxorna.

Måste fixa till min story. En vändpunkt i mitt liv. Ska jag ändra story kanske? Vi får se hur det blir och vad jag gör med det. Sen ska jag rita lite, fixa till pappas tatuering. Vill fixa till min tatuering också. Får se hur det blir med det också! Sen vill jag skriva ut massor med kort. Får fixa det någon annan dag!

Nu bjuder jag på en bild på mig som var för kanske 16 år sen?


"Att läsa vad folk skriver på parkbänkar kan lära dig mycket"


Kommentarer
Postat av: Han som finns överallt

hahah unborn ;)

2009-11-06 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0