day and night

Yami: Jag känner mig så jävla depp..
Mika: Jag känner mig självständig! :o

Haha alltså.. Jag hoppas att hon förstår att jag
lyssnar på hennes problem och så. Eller jag vet
att hon förstår, för det är så här vi gör.
Vi skämtar till våra problem. Sen snackar vi
allvar. Sen är alla problem som bortglömda.
Vi är så kungliga på det. Vad våra problem är
just nu får ni aldrig veta, muahaha.

haha fan va jag är tråkig. Bara massa babbel som
skrivs ner nu. Men börjar bli övertrött och uttråkad.
Ska nog läsa boken snart sen sova. Hoho men god
natt. ♥


jag älskar den här suddiga bilden.
Men som vi brukar skämta till det; "Ja vi är ju lite trasiga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0