cant stop

Goooodmorgon.

Vaknade för ett tag sen av att 8 valpar var under min säng och höll på och skällde eller pep. Men jag drog täcket över huvudet och tänkte "Vafan.. Frigga tar nog hand om dom!". Men sen när jag drar ner täcket under hakan ser jag frigga som står brevid min säng med huvudet lutandes mot sängkanten.

Så jag tog det som att hon ville ha hjälp och uppmärksamhet. Så när jag klev upp blev hon helt överlycklig. Vi flyttade ut alla valpar i hallen. Där sprang dom runt och lekte. Haha sen kom Mamma hem en snabbis från jobbet.. Och My, alltså den minsta valpen, hon lärde sig gå och springa först utav alla. Nu har hon också lärt sig att skälla högt som fan när någon kommer hem. Hahah ser så jävla kul ut.

Det låter som värsta monsterhunden. Sen ser man en valp som väger lika mycket som ett mjölkpaket och inte ens är 2dm lång. Hahah. Men när mamma kom hem så skällde hon och sprang till dörren och blev jätte glad. :')

Nu har dom sovit i typ en timme och nu är dom uppe och smyger, vilket betyder foodtime. Så ska gå och kela lite med dom, sen mååååste jag plugga. Vart fan har motivationen försvunnit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0