beslutångest

Jag satt för en stund sen med feta beslutångesten.
Skulle jag åka till pappa eller vara kvar hos mamma?
Varför jag vill vara hos mamma inatt igen är för att
jag knappt har tid att vara här längre eftersom jag
praktiserar där pappa bor. Sen har jag valpar att ta hand om.
Nackdelarna är att jag inte får sovmorgon imorgon om jag
sover här. Om jag inte skolkar halva engelskan imorgon.
Vilket jag inte tänker göra.

Sen vill jag åka till pappa för att få träffa Yami plus
att jag får längre sovmorgon då. Nackdelarna med
att åka till pappa är att lämna mamma och valparna.
Nu vet ni mina problem right now.

Men jag är kvar här till typ 18 eller nåt. Yami kommer
förbi en snabbis, sen åker vi till min pappa tillsammans.
Jag ska ju trots allt spendera helgen som kommer här
hos mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0