bilder!

Jennifer, eller Jejja som jag alltid kallade henne, skickade nyss över 300 bilder till mig från år 2005-2006. Och seriöst, sitter och garvar ihjäl mig. Så jävla härliga tider. Vi levde verkligen varje dag som den var våran sista! Haha bjuder på några bilder. och tänk på att jag inte ser ut så här nu! h       a            h         a


fjortisfylla på g!


där gick man med sina tusen cider i ryggsäcken, haha


den här bilden kommer jag så jävla bra ihåg, haha!


tankade eller? hahaha!


hahahahha någon mer än jag som lägger märke till att jag höll cidern upp och ner?


hahah och min lillebror Rikard!


haha jag och fredrik


sååå tuff jag va, hahaha


haha seriöst, fett små.


hahaha jag och joonte, saknar!


jejja, olliver, jonte & jag. saaaaaaknar


Jag och Erik, saknar också! och det var den tiden alla kallade mig Avril, ni vet hon artisten?


Jag, Jejja och Vera. Vilka jävla tider asså, haha!


haha :')


jag hoppas att ni ser skillnad på mig! HAHA


Malmamarken! Nu orkar jag inte lägga upp fler, kommer väl då och då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0