sista inlägget år 2009?

Godmorgon. Måste först säga att jag har haft
sjukaste drömmarna inatt. Och jag är endå en sån
person som tror på att vissa drömmar betyder nåt osv.
Lite spåkärring i mig.

Men haha inatt har jag ingen aning om vad drömmen
hade för betydelse eller mening. Orkar inte skriva ner den nu,
för måste skynda mig in i duschen. Sen drar jag till Sthlm.
Hoho underbart. Olliver hakar på också! Men vi skiljs åt sen
inne i stan eller nåt?

Och min förkylning har blivit tusen gånger värre. Igår tog
det hundraelva timmar för mig att somna. Så jävla jobbigt.
Ont i huvudet, känner mig febrig och snuvig som fan. Känns
skit bra till Nyår. Ironisk.

Nee men det är klart att jag ska få lida och kämpa lite
sista dagarna de här året. (; För nästa år kommer bli tusen
gånger bättre än 2009.

Jag har mina planer och mina löften. Det kommer bli toooppen!
Och jag lär nog inte skriva mer idag? Men Gottnyttååår på er
aaalla. Och hoppas ni får en toppenkväll. Tycker synd om Linda som
också är sjuk, men om jag kunde trolla så skulle jag göra dig frisk. (:
Nu är det så att jag bara är Mika Tyson. Haha nu blev det
feta fluminlägget.

Men ha det bra babes. ♥


bilden är exakt 1 år gammal nu. Förstår inte hur jävla fort det har gått.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas du får det megabra i Stockholm, tänker på dig! <3 Krya på dig också. Jag mår bättre, och ska jobba imorrn o på lördag. Money money! ;)

Vi hörs snart gumman! Love you. Gott Nytt År! Pussss <3

2009-12-31 @ 14:58:20
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0