shoppingtime

Imorgon hoppas jag på att jag och Yami
åker iväg  och shoppar. Måste fixa julklappar
och unna mig själv med lite saker :)

Men det som måste köpas är i alla fall
några saker som jag kommer på nu:
-Kosshörlurarna till min bror, eftersom jag
sabbade hans. Men kanske inte köper det imorgon?

-En klänning!
-Lite kläder till lillasyster i julklapp.
-Foundation
-Ny ögonfransböjare
-Hårspray
-Halsband, örhängen osv osv.
Ska kriga efter
några armband som passar mig. Eftersom alla jämt är
för stora. Även om det står xxs. Det är något jag hatar :)
-Hårfärg
-Uuuunderkläder

Sen får vi se vad jag kommer hem med. Brukar inte
alltid bli som jag planerat. Oftast blir det mer och inte alls
det jag egentligen skulle ha.


Jag ska nog köpa ett par nya koss till mig
själv också. Svarta eller guld? Vi får se hur det blir med den saken :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0