nu har jag laddat upp lite energi för att skriva lite.

Såhär var det.. Igår så städade jag och Yami här hemma hos mig ju. Sen runt 17 kom Eric, Erik, Svanis, Emil och Olliver hit. Dom började lira Guitar hero direkt, men efter en stund satt alla och körde "Jag har aldrig" med Yamis kortlek. Det var roligt! Sen var det någon som sa "Jag har aldrig haft sexfantasier om någon i det här rummet". Alla kollade runt lite på varandra men ingen drack. Medan jag och Olliver tog upp våra glas och halsade i oss. Haha det blev lite fel eftersom det såg ut som att vi har haft det om varandra och aah ni fattar?


Sen drog alla upp till banken och tog ut pengar. Sen tog vi taxin ut till festen. Alla satt och sjöng på den där "eeeloooiiiis är vi mer än bara vänner, så visa vad du känner blablabl" och pratade med taxisnubben. När vi väl kom fram så satt vi bland tusen folk och drack lite. Sen är Olliver borta, och självklart hittade han några blonda brudar och sen var alla uppe på dansgolvet. Massor med dans, fram och tillbaka ut, och bara hade kul :)

Haha .. När vi skulle åka hem så erbjöd sig några plats i deras taxi till mig och Yami. Men vi hade ju dom andra 5 killarna och tänka på. Så vi sa att vi inte kunde vara taskiga och lämna dom. Sen ser vi hur killarna springer till en taxi där inte jag och Yami får plats. Dom åkte iväg, utan dåligt samvete. Så jag och Yami jagade taxi och höll på. Men när vi väl kom hem så mötte vi boysen, dom fick skuldkänslor och sen var vi hemma hos mig igen.

Haha det som hände inatt i sängen, på golvet, extra sängen (som gick sönder) och så vidare stannar i mitt rum. Så det är inget jag skriver här. Nu kommer ni antagligen ta det som sexuella händelser, men det behöver de verkligen inte vara! Men fan va kul det var, tack (:

Bilder kommer snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0