"nej jag vet aldrig något pinsamt som hänt mig"

jaa, så brukar det låta från mig om någon
ber mig berätta en pinsam historia. Grejen är
att jag tycker saker och ting inte är så pinsamt.

Men idag har jag skapat en pinsam historia.
Ni vet den där leken jag skrev om innan? Med smsen.
Jag och Makkus' körde den idag i skolan, då blev jag
tvungen att skriva till Daniis (inte Daniel som innan):
"Hej, jag har inte sagt detta tidigare, men skulle du
vilja knulla på mig bakifån?"

Och eftersom Daniis är en bra polare så tänkte jag
att han kommer fatta att jag driver. Eller att Makkus'
bestämde vad jag skulle skriva...

Men sen efter ett tag får jag inget svar. Så jag skriver
"Jag skoja! :D" till honom. Sen får jag ett svar tillbaka,
och nu får ni nästan hela vårat samtal:

Dan: vem e du?
Jag: Vem e du?
Dan: Vem e du
Jag: VEM E DU?
Dan: Någon du inte ska messa med..
Jag: Haha ooh jag blir så rädd :D
Dan: Du skriver inte med den du tror att du skriver med.
så du behöver inte besvära mig mer..

Där började tankarna snurra om att det kanske inte
var Dan? Eller driver han med mig? Självklart fortsätter
jag att smsa och driver. Sedan får jag ett svar "jag är dans mamma"

Jag har aldrig haft svårt med att komma överens med
föräldrar. Är inte särskilt blyg och visar alltid respekt och är trevlig
ni vet? Man hälsar och allt de där.
Men jag undrar om jag får komma hem till Dan mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0