min mamma ringde mig nyss

Mamma: Heej!
Jag: Heej!
Mamma: Om jag skickar mina bilder till dig,
då du lägga in dom datorn?
Jag: Mamma vadå för bilder?
Mamma: Jag skickar bilder från min mobil.
Jag: Aah?
Mamma: Då ska du lägga dom på din dator?
Jag: Nej?
Mamma: Joo. Jag köpte en ny mobil idag.
Jag: Igen? åh herregud. Ska vi ta det här igen mamma?
Om man köper en nyyy mobil från en affär, dåå får du en sladd
me. Och det kallar jag för datasladd. Hänger du med?

Mamma: Den är vinröd!
Jag: meeen.. mamma?
Mamma: Jaaaa men fattar du väl? Jag vet inte hur jag gör.
Jag: LÄR DIG SVENSKA OCH LÄR DIG ATT LÄSA. Okej läs hur
man ska göra. Jag kan tyvärr inte komma till dig nu.

Mamma: Okej puuuuuss.
Jag: och kraaaam

Min mamma och teknologin + svenska funkar inte.

Kommentarer
Postat av: Lia ☆

God jul på dig :)

2009-12-24 @ 11:37:09
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: MAlin

Haha, hon är skön ju! :D

2009-12-27 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0