kuken.

Godmorgon! Tänkte skriva lite snabbt, igen.
Men igår så hände inget speciellt? Vi lyckades
flytta de mesta förutom sängarna osv.
Vi ska fortsätta idag, och idag kanske vi flyttar
alla sängar och de där. I hope so!

Såg hur huset såg ut invändigt första gången
igår. Skit mysigt. Nytt kök, garage (till min feta bil),
oså. Det jag inte gillade;

Mitt rum är störst utav sovrummen, meeen, den finns
en dörr i mitt rum. Om man öppnar den och går in
där så kommer man till en trapp, trappen leder dig till
vinden. Och jag hatar vindar. Usch. Får se om jag överlever!
Haha men mamma lurade mig först och sa att det
var en walk in-garderob ni vet? Jag blev skit glad
och skuttade in i mörkret. Sen lös jag med mobilen och
såg trappen. Haha fan va mamma garva när hon fick
se mitt besvikna ansikte och min kropp fylld med rädsla :)

Meen nu ska jag tillbaka till städandet. Ta hand om valparna.
Gå ut med Frigga. Packa saker. Bära ner saker till bilen. Osv.
Hoppas ni har en mysigare helg än vad jag har, haha (: puss.

Föresten ... Jag fick ju nya kosshörlurar av pappa
för inte så länge sen. Gissa om dom är sönder.
Jag klev på dom igår. Så underbart. Såå, köp gärna
nya till mig :)





Kommentarer
Postat av: Lia ☆

Men hur klantig är inte du?! :P

Du fick väl lurarna nyss, hahaha!

2009-12-20 @ 12:01:13
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0