jag bor på ett ställe där snacket går lika fort som din pojkvän kommer.

Godmorgon sunshines. Jag har inte en aning om varför
jag vaknade så tidigt? Men känner mig streeeessad.
Måste fixa lite dricka idag, planera inför imorgon, städa,
fixa mig och ta hand om min lilla Zenobebis.

Nu ska jag käka frukost. Sen ska jag köra mina gamla vanliga
vanor. Ut och jogga 45 minuter, magövningarna, armövningarna
och allt de där. Sen boxas lite med min feta säck som jag har.

Sen ska jag dricka ägg. 2 stycken. Haha det kunde ha varit
sant. Vem säger att jag inte skulle klara det? Men nej, mina vanor
efter frukosten är lägga mig en stund i sängen eller sätta mig
framför datorn med ett glas cola.


Kommentarer
Postat av: malin

Vilken fin bild. :) Ha ett bra nyår. :) kram kram

2009-12-30 @ 18:46:58
URL: http://pamaalni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0