inga plantor, ingen kiwi.

Haha, wow vilken sovmorgon jag fick! Hade tänkt sova tills jag vaknade idag. Eftersom jag kände mig redan bättre igår så idag skulle jag bara ligga hemma och jobba på att bli friskare. Men kl 8 imorse vaknade jag av att någon ringde på dörren som en jävla dåre. Först orkade jag inte bry mig. Vem det nu var kunde få stå där och ringa på, jag skulle ha min sovmorgon.

Jag drog täcket över huvudet och vände ryggen mot dörren. Sen hör jag att någon sätter in nyckeln i nyckelhålet. Då tänkte jag att det kanske var Rikard? Haha, men sen hör jag någon snubbe som ropar hallå. Jag upptäcker att jag bara har mina sovkläder på mig, ett linne och trosor alltså.

Ska jag våga chansa på att det är en skit söt kille som vill ha en kopp kaffe, även fast jag inte dricker det, eller var det någon idiot som förstörde min morgon?

Sen kom våran hyresvärd in till mitt rum. Aha, det hade jag glömt, han skulle fixa mitt element. Great. Så tyvärr har jag inte snuskiga, mysiga eller roliga händelser att skriva. Jag gjorde te och satte mig framför tvn. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Är inte alls lika trött längre. Men mitt huvud dunkar för fullt medan illamåendet försvinner snabbt och osäkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0