hemma hos pappaaaa och är med bästa vän!

Nu är jag hemma hos pappa och Yami är här
hos mig och myser. Hoho! Vi sitter och garvar
åt allt just nu, vi har varit utan varandra i
2 dagar nu. Då blir vi knäppa, vi är varandras
egna droger. Och nu är jag lite romeo.. Haha.

Meeen blir ett litet slarvigt inlägg nu. Ska slå
in lite julklappar nu. Sen drar jag och Yami ut!
HOHO

Yami: HAHAH ÅÅÅH HAHAH
Mikaela: HAHA du låter som en brunstig ko!
Vänta.. Sa jag de där?
Yami: Kan du såna ord?
Mikaela: HAHA neeej!
Yami: HAHA

10minuter senare;
Yami: Vad betyder brunstig!?
Mikaela: Ehm.. Jag vet inte!
Yami: Jag skrattar för att det lät så smart
Mikaela: Vadå för smart för att va jag?
Yami: Nej för oooss! Kolla upp det!

Så här rolig är våran humor just nu.
Räcker med att vi viskar "Brunstig ko" till varandra,
sen ligger vi på golvet och försöker hämta
andan, eftersom båda börjar garva ihjäl oss.


Kommentarer
Postat av: bimboboiii

Brunsten är den tid då honor av däggdjur är parningsvilliga – brunstiga. Könsdelarna svullnar hos hondjuren och en särpräglad doft avges vilket leder handjuret till honan.



Hos de fritt levande djuren inträder brunstperioden under olika men regelbundna tider på året – dessa kallas brunsttid. Hos vissa djur inträffar brunsten flera gånger om året och hos andra, vanligen större djur, endast en gång per år. Klimatfaktorer som exempelvis regnperiod och torrperiod kan också påverka när tiden för brunst infaller. Hos hundar och katter säger man att honan löper.



2009-12-21 @ 12:31:54
URL: http://bimboboiii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0