grattis till mikaela som alltid lyckas.

redan igår kände jag mig lite skum i kroppen. Den hängde inte med alls. Jag dissade Burger King, mådde illa konstant och är det någon som har en aning om när jag gick och la mig igår? Haha, jag måste fan gått och lagt mig fett tidigt. Typ 18-19? Aja, jag somnade i alla fall på max 3 sekunder. Och har sovit hela natten och hela kvällen igår.

När min pappa kom hem igår vid 19 så låg jag i sängen och sov, han bäddade ner mig lite mysigare, släckte lampan och gick. Sen imorse så ringd han och sa att jag skulle sjukanmäla mig idag. Eftersom han trodde att jag kommer säkert få feber eller bli magsjuk. Själv var jag lite skeptisk till det. Jag ville klara av onsdagen, få mer pengar och träffa alla. Men direkt när jag klev upp ur sängen för att ringa så kändes det fan som i Söndags, bakis as hell. Haha.

Inte för att jag var det, men ni förstår? Men jag ringde i alla fall. Nu ska jag tillbaka till sängen, där jag kommer spendera hela dagen och kvällen. Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0